Wednesday, October 9, 2013

Ystävät on korvaamattomia

Neuleyhteisö on miulle paljon muutakin kuin puhumista neulemalleista ja langoista ja sellaisesta. Etenkin nyt kun on ollut vaikeaa, on huomannut, että sieltä on tarttunut mukaan ihania ja hyviä ystäviä. Jotka ovat muistaneet minua ihanilla paketeilla! Ensinnä eräät hullut ihanaiset menivät tilaamaan mulle rukin. Oman rukin! Woolmakersin Bliss eli kotoisammin Antero kotiutui leikkausta seuraavalla viikolla ja nyt me ollaan hiljalleen tutustuttu toisiimme.

Jotta Antero ei vain jää työttömäksi, on minua muistettu myös muillakin jutuilla. Kativilliina tilasi salaa selkäni takana mulle Salmavillan jumalaisen kaunista JA kimmeltävää keltaista polwarthia!

salma

Sitten Tamperelaiset olivat keränneet oman pakettinsa! Asarumin värjäämää Polwarthia (joka on ehdottomasti mun lempikuituja), ihana pieni kissapussukka ja kaunis käsinkehrätystä neulottu huivi.

saturn

kissapussukka

huivi

Lisäksi ei-neulova ystävä oli ostanut Tampereen retkeltään miulle ihanaa pinkki Roosa nauha-lankaa!

roosa

Ootte ihan parhaita!


2 comments:

Anna said...

<3

Emma said...

Kyllä neulojaystävät on ihania :)